nkgaleria.pl

sztuka wspolczesna a nowoczesna

sztuka wspolczesna a nowoczesna

Krok 2

Dowiedz się, co możesz z tego co działo się w ciągu ostatniego roku. To jest coś, co wielu z nas po prostu nie rób.

Na przykład, aby ten rok rokiem działać na wiedzy, że trwa trzy miesiące wyszkolić nowego dystrybutora, a nie cztery tygodnie na ogół planują dla. Byłbyś zaskoczony, jak wielu przedsiębiorców powtórzyć wariacje na tych samych błędów w kółko.

Celowo przechwytywanie wnioski z ostatniego roku, i myślenie o tym, jak korzystać z tej nowej wiedzy może zapewnić znaczne możliwości zwiększenia zysków.

etap 3,

Ustalają cele, które inspirują Ciebie i Twojego zespołu i wstać z łóżka codziennie rano (nawet gdy pada śnieg.)

Zamiast stosowania mnożnika, że ??10% lub 25% – czy cokolwiek innego – wymyślić liczb wzrostowych, które wierzą i które sprawiają, że wszystko się opłaca. Powiedzmy, że są zaangażowane we wzrost 35%. Ale nigdy nie miał więcej niż 15%. Więc jak zamierzasz to zrobić? Co trzeba zrobić? Czy to możliwe? Jeśli uważasz, że tak jest, ale nie wiem, jak na razie, nie martw się. Będziesz rozwiązania, które w minutę.

Etap 4

Teraz jest czas, aby sprawdzić zmiany w rynku.

Czy są jakieś nowe czynniki – zmiany zachowań zakupowych klientów, zmiany w demografii, nowe problemy w swojej branży i świeże działalności konkurencyjnej? Zastanów się, jak zmiany te będą łatwiej lub trudniej osiągnąć swoje ambitne cele.

Czy któryś z tych zmian spowodować przemyśleć cele masz ustawione? Jeśli tak, to wrócić i dokonać korekt czujesz są konieczne.

Jeśli chcesz listę rodzajów pytań pytam przedsiębiorstwa, wyślij e-mail do stratq@lemberg.com.

Etap 5

Dowiedzieć się, jak osiągnąć cele w kroku 3.

Jak można osiągnąć cele po prostu ustawić? Czy wiesz jak? Zadziała ten plan? Być może trzeba będzie pracować do tyłu przy użyciu metody Merlin. (Dla tych z Was, którzy nie wiedzą, Merlin był czarodziejem, który urodził się i mieszkał jego życie coraz młodsi.
Artykuł dzięki: