nkgaleria.pl

sztuka wspolczesna artysci polscy

sztuka wspolczesna artysci polscy

2. Opracuj swoją intencję. Dla każdego Arkuszu piszesz, trzeba pracować się, dlaczego piszesz to. Jakie uczucie próbujesz podzielić się z klientem? Co za różnica, czy próbujesz zrobić?

3. Brainstorm kluczowych punktów. Każda broszura zawiera najważniejsze wiadomości, faktów i informacji, które muszą być uwzględnione. Przyczynia się do burzy mózgów najważniejsze fragmenty informacji, tak aby nic nie stracić, gdy piszesz. Zapytaj top sprzedawca jakie są najważniejsze cechy produktu lub usługi, a zanotować swoje odpowiedzi.

4. Brainstorm korzyści. Gdy masz listę dot punktów, wróć i wypracowanie korzyści z każdej z głównych cech. Więc jeśli masz automatyczne odkryty parasol, który otwiera się przez naciśnięcie pilota (funkcja) jedną zaletą może być fakt , można szybko zamknąć parasol tak szybko, jak można zobaczyć na zbliżającym się burza z bezpiecznego domu.

5. Brainstorm działania. Zorientować, co chcesz zrobić klient z informacjami raz oni ją przeczytać. Upewnij się zanotować wezwanie do działania, to może być tak proste, jak „Aby zamówić, skontaktuj się z biurem na XXXX-XXXX”.

6. Wpisz treść. Następnie konwertować dot punkty na gładko płynących zdań z uwzględnieniem wszystkich swoich zamiarach, kluczowych punktów, cech i korzyści. To wspaniale zerwać akapity o punktach w celu poprawy czytelności dokumentu.

sztuka wspolczesna artysci polscy

7. Wyjąć żargonu. Upewnij się wrócić nad treścią usunąć żargonu i skomplikowanego języka. Dążyć do około 6 klasy poziomu czytania.

8. Dodać w nagłówkach. Nagłówki gazet i sub zrobić różnicę. Pomagają one utrzymać ludzi do czytania, przyciągają uwagę i wzmocnienie kluczowych punktów. Upewnij się, że każdy nagłówek jest tak silny, jak można to zrobić.

9. kogoś innego, aby ją przeczytać! Jest to łatwe do pominięcia błędów ortograficznych, literówek i miejsca, gdzie nie są tak oczywiste, jak mogłoby być.Przez uzyskanie ktoś czytać na dokumencie mogą pomóc w określeniu obszarów wymagających wyjaśnienia i ulepszenia.

10. Rozłóż szeroko. Gdy masz bogate w treści, mocny i przekonujący Arkusz dla swojej firmy, należy pamiętać, aby podzielić się nim z ludźmi. Dołącz kopię na swojej stronie internetowej, wyślij kopię z cytatami lub faktur, umieścić go w magazynie firmy, jak felietonu, przekazać je do klientów z zakupów i mieć je dostępne na targach i wystawach. Im bardziej szeroko rozpowszechniać swoje arkusze, tym silniejsza staje się marketing.

Ingrid Cliff jest copywriter Brisbane i Kreatora Chief Słowo serca Komunikacji Harmony – studio copywriting, która stawia swoją działalność w słowa. Odwiedź naszą stronę internetową na darmowy egzemplarz „7 Siedem Tajemnic przekonujące Skopiuj i potężny Words”.

Artykuł dzięki: