nkgaleria.pl

sztuka wspolczesna po ii wojnie swiatowej

sztuka wspolczesna po ii wojnie swiatowej

7 Atrybuty firmy Vision

Pozwól nam mieć głębsze spojrzenie na atrybuty dobrego widzenia firmy – jaka powinna być:

1. Długoterminowa

W przeciwieństwie do planów biznesowych piszemy i planujemy, gdzie chcielibyśmy naszą działalność, aby być w 1-letnim czasie (czasem również napisać nawet 3 lub 5 lat „planów – ale te zwykle uzyskać zmieniony w przyszłym roku) – wizja firma ma już semestr.Suszenie . Com Opisuje on firmę, jak chcesz go mieć w 10 lub nawet 20 lat. staje się on również ramy swojego strategicznego planowania w nadchodzących latach.

2. Inspirowanie

W przeciwieństwie do misji firmy, która stwierdza, dlaczego firma istnieje i co to robi na rynku dzisiaj – wizja firma jest inspirujące i ważne dla przyszłości. Stanowi ona odpowiedź na pytanie „w idealnym świecie, co firma będzie wyglądać za 10 lat?”. Dlatego jest inspirowanie – stara się każdemu dać ich mocy, tak, że to idealne miejsce na 10 lat czas staje się rzeczywistością. I w tym samym czasie, tworząc żywy obraz ludzkich głów, że prowokuje zarówno emocji i podniecenia.

3. Proste

To jest jasne i zrozumiałe, nie ciężkie z wyrafinowaną żargonu, ponieważ ma być rozumiane i odtwarzane przez każdego pracownika. Za pomocą prostych słów w opisywaniu tego idealną pozycję firma ma zamiar dostać.

4. Krótki

Należy również krótki, ponieważ Visions długo firma stara się objąć wszystkie aspekty działalności wydają się być traktowane jako coś najwyższym http://biovico.pl/pl/produkty/biolevox-ha niepokojem kierowniczym, nie jest jasno zrozumiały i dlatego rzadko stosowane.

5. Łatwy do zapamiętania

Dla wizja firmy, aby móc inspirować i być stosowane w każdym zadaniem podjętym przez każdego pracownika poruszającego firmę do swego celu – wizja firma powinna być łatwa do zapamiętania. I powinny być również widoczne zarówno w siedzibie firmy, jak również we wszystkich ważnych dokumentów planowania biznesowego.
Artykuł dzięki: